Brev:
Introduktion af grød mv
24. juni 2013
Alder:
4 mdr.
Introduktion af grød mv
Hej Helen
Nu er vores datter på mandag 4 mdr. og pga alt det bøvl med amning har vi jo ventet spændt på at den dag kom, så vi kunne komme igang med at give lidt grød mv.
Hvordan vil du anbefale vi starter op? Og hvilke tiden på dagen vil du anbefale og hvilken slags grød, frugtmos og grøntsagsmos vil du anbefale og på hvilke tider af dagen skal vi bruge de forskellige?
Med venlig hilsen
Stine